Spontanfest blir alltid bäst!

Hade tänkt att ha en riktigt lugn helg efter min idiot-shopping-fredag med mummy. Jag menar gusch, jag slut jag var efter den. Fötterna värkte, tanken var tom och plånboken rensad. Kul var det dock, tack mummy!

lördag ägnades åt lite långsam shopping. Tanken var att kvällen skulle bli en mysig filmkväll med Emma. Bara sitta i myskläder och slappa med en påse godis. Det var tanken.... Nu vet ju det flesta att det sällan blir som man tänkt sig.

Fick en förfrågan av en hemvändande Marcus om det fanns någon tanke på utgång och det fanns det ju inte. Iaf inte till han förde det på tal. Efter lite funderande bestämde sig Emma och jag att det var en ganska bra idé Marcus hade. Vi skulle ut!

Det var en liten förfest hos Lilla H, med tomteskum, rostad bröd och alkholhaltiga drycker. Sedan begav sig det lilla sällskapet på sju personer till Harrys med Eva Torstensson i spetsen.

Harrys röjde Emma, Macke och lilla H hårt. Emma blev som vanligt en magnet för ett visst sorts folk...haha, stackare jag gjorde mitt bästa för att skydda dig.

Jag hade väldigt trevligt igår... Fick mysa lite med en viss Mr. J som man haft lite koll på en tid...Inte alls dumt måste jag. Det som sker, sker

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vannen! Langtar tills lordag nu ska du veta. Saknar dej! Puss puss

2006-12-12 @ 09:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback