Varning för RAS!

Shit, det var längesen man blogga. Mycke har ju hänt men orkar ju knappt skriva om allt. Men, men nu är man inne i allt julstök och precis avslutat min fjärde sort julgodis. YES!

Juletid, tacksamhetens tid! Tack kära far. Vart lite chockad imorse med gud vad snällt. Har jag inte världens bästa pappa så säg!

Pallra mig ut mot min sista arbetsdag vid 05.45 imorse. Gud vad pigg jag kände mig, lite uppåt var jag dock då visste att bara favvosarna var på jobbet idag, jag sluta tidigt och jag fick ha kjol och stövlar.  Ute i Fågelsta gick tiden fort och rätt som det var fick jag gå hem. Vart många julkramar och vart nästan lite sentimental. Kommer ju sakna dem, speciellt Sara.

Efter jobbet styrde jag kosan mot Götgatan där jag plocka upp mor min för att dra vidare till det julbord som hon skulle bjuda på. Ojoj, vad vi åt och vilka goda efterrätter. Men, frågan är om vi inte vart lite matförgiftade. Nämner inte vart vi åt för säkerhets skull.

Hem till söderns höjder igen för att ge sig på gran. Haha, Fam. Axéns gran i år är ett kapitel för sig själv. Lilla H ville då ha en "tvgran" och så vart det. Nu är det så att jag tror tyvärr inte att "tvgranen" vill ha fam. Axén och den har vält mer än en gång. En gång var det otäckt nära mummys huvud och vad gjorde jag då? Fick en skratt attack och blev låst och kunde varken varna henne eller fånga granen. Alltså låter lite elakt men skulle nu sett så skulle ni förstått.

Nu börjar kvällen närma sig och planer finns att dra hem till D-street och julpynta. Finns lite att göra där om vi säger så...

Snart blir det fest i dagarna tre och kanske till och med ikväll eller mys med någon...hihi, vi får se. Magisk jul!


Kommentarer
Postat av: Helojna

paaaaarty! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback