cleaningday

Oh, så mysigt det är att dela säng. Ha någon där som ligger tätt intill och värmer. Lite sällskap är aldrig fel helt enkelt. Jaja, visst att det var Asta som var och hälsa på men man kan ju inte få allt på en gång. Lämnade min lilla kicka för den dagliga svängen som idag gick utan några problem som helst. Popnonstop i öronen gör att det går så mycke lättare också.

Fick sedan dra hem till mummy och lämna av kickan. Lagom är bäst och sanningen och säga så skita hon ner ganska så bra.

Från Brinken drog jag ut till M-blommor för att köpa något fint till mormor och morfar. Letade länge och väl för ingen skit duger här. Massa osmakligt fula plastblommor senare hittade jag vad jag sökte och begav mig hem till D-street.

Lord! Där väntade en skitig lägenhet och en säng som jag hade planer på att bädda rent (näe, jag hade inte busat som H trodde) Fixade lite käk för att samla krafter inför städningen men sen fanns inga ursäkter. Var bara till att kavla upp ärmarna och hugga in. Fy fan vad jag råhatar att städa! Men nu dröjer det åtminstone till söndag innan jag behöver göra det igen.

Hurra! Fick livstecken från Mr. D igår. Kanske inte är så bränd/glömd/dissad/dumpad som jag trott. *hoppas* Som jag sa till Marre, men det är vår hemlighet.

Var på stan med H idag me. Hur ska det gå när du åker hem!? Aja, hitta ett linne som man kanske kan ha imorn och H fick äntligen ******* ur vagnen och köpte en kalasfin väska. Sen så kläckte hon en onödig kommentar i sista affären vi var i, fick mig faktiskt att rodna. Ohh, det hettade till om kinderna.

Sitter nu i Brinken och väntar på att kocken till bror ska serva lite oxfilé så jag kan åka och mysa med H igen. För ikväll är det mig hon ska mysa med och inte Mr. Big





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback