dissar eller dissad?

Vakna tidigt som vanligt igår, men hade inte mycke till röst. Tror bestämt det är min käre far som hade smittat mig. Så var bara att grunda med kaffe och thé för att få tillbaka lite av rösten. Vid tiotiden dök mummy upp för att göra Motala med mig.

Leta som tokar efter något fint till far och till sist fann vid det vi sökte. Jag hitta också lite saker. En fin randig tröja som hade RÖTT i sig!!! Jag vet inte riktigt min grej med färg men ibland måste man bryta gamla vanor. Sprang på en jättesöt kläning på H&M också som jag bara var tvungen att ha, jag menar står det Lilla H på kan man inte annat än att köpa den.


Efter att ha vart hemma i föräldrahemmet en snabbis och bättrat på rösten lite med mer kaffe bar det av till Medevi med mamma. Där väntade julmarknad, premiär för året...mmm, inte länge kvar nu. Marknaden stod väl inte riktigt pall för förväntningarna kan jag ju säga men inte mycke att göra åt saken. Fick iaf med lite gos ostkaka hem.


Mich kom vid sjutiden för att grunda lite innan vi drog vidare till en förfest där jag inte kände en människa. Efter den drog vi vidare till en ännu värre fest. Jag vet inte den bästa början men sån tur var rädda Madde och Jenny mig med att dyka upp vid harrys och slå mig mig följe in. Vid det här laget fanns det ingen röst kvar, inte ens tequila rose eller staropramen tycktes hjälpa. Måste bara säga att Jenny fick något riktigt läckert på kroken. Du kan nog leva gott på hans pension..haha. Just det, glömt att säga...Jag hade min klänning på mig. Jag menar shit, Lilla H i klänning bland folk. Efter harrys bar det av mot "med eller utan" för kaffe och baguett. Hade vid det här laget ingen röst kvar och trött som satan så tog min baguett och vingla hem.

Haha, vet inte hur det gick till men hade spår av beguett i hela köket imorse när jag vakna imorse. Nu sitter jag hemma hos mor och far och väntar på släkt middag i gamla stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback