Fest igår, hur tänkte vi då...

kom då äntligen lördagen och Caroline med den! Så jag har längtat efter min Tjällmo. Brunbrän kom hos staplandes från den silvriga merca och belägrade min lägenhet.

Vi begav oss ut till Maxi för att inhandla lite godsaker till vår lilla återföreningsfest. Där träffa vi Mr. Highmountin som man inte sett på vad som känns år och dar. Växla lite ord med honom och begav oss sedan målmedvetet mot vårt stora mål, GODISET! Tyvärr var begäret lite stort och vi köpte alldeles för mycke.

Hemma på D-street mådde både jag och Carro otrligt dålig p.g.a. vårt sjukliga godisbegär. Så vi bestämde oss för lite slapp i sängen. Där växla vi erfarenheter och gud..... Jag menar hur kan du jämföra stora programmet med det?! Vi måste göra något åt detta gumman.

Vi hade lite förhållandemys med och fick agera Hannes....haha, vad gör man inte för att hålla handen. Kvällen smög sig framåt och vi prova kläder, frisyrer, smink och alkholhaltigadrycker...supernice! Vid elvatiden bar det av mot harrys och fan vad vi var pepp!

Hade kalaskul där även om det nästan var lite väl mycke folk och Carro fick ett smärre värmeslag (tjejen har precis kommit hem från thailand och australien!) Kvällen sprang förbi och oops plötsligt var klockan två. Hög tid att bege oss hemåt. Hemma gav jag Carro en macka och ett glas mjölk och sedan somna hon sött i min soffa.

Vaknade vid 07.30 i morse av att någon rev i skafferiet efter godis. Jag säger bara, bakishunger. Pallra mig upp efter ett tag och fixa lite morgonmat åt oss och sedan la vi oss och titta på tv. Vid tiotiden hördes några skumma ljud, vände mig om och fann min vän sovandes och snarkandes.

Vid ett vaknade törnrosa till och vi bestämde oss att dra ner och titta på julskyltningen en sväng. Vi ville ha fet bakismat. Haha, Caroline hittade iaf sin älskade korv och dagen var gjord!

Tack för en underbar helg och jättefina presenter min älskade lilla gumma!
Min Carroabstinens har botats!

Kommentarer
Postat av: Helojna

snart jul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback