Lilla H på luftning.

Ack, vaknade och det vita täcket låg kvar. Men som den envisa jäveln jag är gav jag mig ut på min vanliga promenad. Mindre halt idag helt klart men dock ej helt ofarligt. Borde nog höja min livförsäkring. Alltid lika skönt att börja dagen med en uppfriskande promenad även om två livrädda rådjur gjorde sitt absolut bästa för att skrämma skiten ur mig.

Nästan hemma ringde bror, "kan du hämta mig?". Som den goda syster jag är skyndade jag mig hem för att sedan försöka bryta mig in i bilen och hämta honom. Sedan blev det till att köra runt med bror halva dagen. Mindre kul!

Min vän H och jag hade i vart fall beslutat oss för att bege oss till IKANO och spä ut våra redan tunna kassor. Även om shoppinglyckan inte tycktes vara med oss så fick vi lite sysslesättning och good thailunch. Konstigt det blir när du försvinner igen... Du kommer vara saknad!

till självdestruktiva Lilla H. Jag menar, vem skriver "det är lugnt, du behöver inte"?! Good Gusch, vill jag låta som en dum bitch med lingonvecka? Tror bestämt jag bränner mina egna broar...

Helgen närmare sig. Vad som händer är oklart, förhoppningsvis något med flickorna. Kanske lite vin och dans. Något som är säkert är att jag ska upp och titta till mormor och morfar, alldeles för länge sen.

Kommentarer
Postat av: helojna

jag försvinner inte.. åker bara lite mer söder ut ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback