Miss H is back, watch out kids!

Gah! Väcktes av min underbara ringsignal vid en sissodär 06.23. Alltid lika underbart att höra någons ljuva stämma fråga, "sover du?". Aja, jobb är alltid lika uppskattat och vart ju trots allt på favorit stället. Problemet var dock att Pärlan var hos doktorn och trixande krävdes för att komma ut till Fågelsta. Men till sist dök jag, Miss H. Satan, vad goa de är ungarna trots allt. Hmm, lite riskigt att jobba trots allt, jag menar sjukdomstider eller sjukdomstider. Lilla H spritar händerna som aldrig förr.

Bror hämtade mig på jobbet och efter en snabbis(näe, en sådan snabbis jag skulle vilja ha) på VC kom jag hem till D-street. Oh yes! Lilla H har gjort det igen, tagit fel på tvättid och står med en tvättunna full utan någon tvättmaskin. God bless my mum, fuskar och tvättar hos mamma idag.

Gav mig för omväxlings skull ut på en eftermiddagspromenad, underbart skönt efter att ha jobbat en hel dag. Det är väl sådana det får bli den här veckan, jobbar ju tis, tors, fre och troligtvis ons. Skönt att ha lite att fylla dagarna med nu när min vän H har lämnat mig.

Igår kväll följde jag med my dear friend Emma på handboll. Sjukt kul att titta på trots det faktum att jag var otäckt bakis och de båda lagen var kassa. Men handboll är ju alltid handboll.

Efter handbollen kurade jag ihop mig i soffan hemma, jag och en stor påse godis. Det fick duga även om jag fick några betydligt bättre förslag på vad man kunde göra en söndag av Mr. D.  Fick även lite söta sms av någon annan som vekade ganska myssugen. Ledsen att avböja men känner mig lite uppbunden(är jag det Mr. D?) Hoppas iaf att jag är det, jag vill tillhöra!

Sitter nu hemma i Brinken igen, mamma och pappa firar förlovningsdag (30år!) Här blir det finmat och tårta, fuck där gick de nyttigveckan också. Pinsamt dålig karaktär Lilla H. Snart serveras maten, hoppas man får något litet fint tecken under kvällen annars börjar jag tröttna. Det är inte bara killar som vill ha det ofta och jämt, tro mig( även om jag skulle nöja mig med ofta) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback