skamlösa sms.

Alla helgons dag... Drog norrut med min kära mor och far för att åka till mormor och morfars grav och tända lite ljus. Skedevi ligger ju en bit bort, så det tog praktiskt taget hela dagen. Kul att träffa moster och morbror med, gör man alltför sällan. Haha, på hemvägen stannade vi på pappas favoritstopp och köpte lite kaffe för pigga upp mitt humör. Var ju tvungen att vara på topp innför kvällen.

Kom hem till Brinken vid fyra tiden. Passade på att häva i mig en av farmors underbara, magiska mandelkubbar. De kan verkligen lyfta en. Vidare hem till D-street för att vänta på H. En sista fest innan hon åker ner till skåneland.

Strax efter fem kom hon min kära vän och fann mig i minishorts, linne o brillor. Läckert värre... Haha, känn dig hedrad att få se mig så. Vi lagade lite tacos o tryckte i oss, givetvis serverades vin till detta.


När maten var i magen passade jag på att hoppa i duschen och ja, jag rakade benen. Man gör det när man ska ut enkelt, spelar ingen roll om någon ska med hem eller inte. Det är en fråga om känsla!

Sprang runt med turban på huvudet ett tag innan jag hitta något att ha på mig och för att inte tala om vilken frisyr jag skulle ha. Gosh! Hur kom vi på den idéen H?! Jag menar såg ut som jag var hämtat direkt från saturdaynight fever. Haha, stort som satan!

Lii dök upp under kvällen och höll hov. Jäkla rolig tjej faktiskt. Vi tre delade roliga erfarenheter, drack vodka och målade fnaskröda naglar. Haha, Lii uppskattade verkligen att "jag-har-aldrig-leken".

130306-3


Sedan kom telefonerna fram och sms:en ven i luften och vilka sms sen! Good Gush jag rodna mer än en gång om jag säger så. Mr. D vad skriver du!? Och vart kom det dumma påhittet ifrån att vi skulle läsa sms:en högt ifrån? Usch, H och Lii kommer se på mig med andra ögon i framtiden har jag en känsla av.
130306-4

harrys rocka vi fett. Lii var med på en början men drog sedan vidare till Brygget. Synd! Men Helena och jag forsatte och så kul det var... Även om vi mer eller mindre blev grovt antastade av småpojkar...haha. Vilka skräcködlor vi är. Mitt toabesök vart ju också långdraget men H räddade mig som vanligt!

När vi väl bagav oss hemåt kom Helena på att det skulle vart trevligt att få äta frukost med Mickes Pia. Haha, det hade vart kul de. Men hon fick nöja sig med att följa med mig hem o sussa i min soffa.

Även frukosten intogs på D-street och minnen från gårdagen delades och gravades mycket åt. Nu åker H hem till Skåneland och jag blir ensam kvar här Motala. Kommer snart ner och hälsar på dig, var så säker!

Kommentarer
Postat av: Helojna

kommer att sakna dig, snäckan! men du får komma ner och hälsa på i södern snart! :) en favorit i repris? absolut! *puss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback