Skogen tär...och jag bara svär!

Uj, uj nu jobbat tre oplanerade dagar i sträck och jag kan bara säga att det tär. Blir med andra ord full vecka eftersom jag ska ut till mina gosungar i Fågelsta imorn med och på fredag ska jag till Varv och härja. Positivt denna vecka är dock att jag får ett heltids vik. på 4-6veckor med början den 16:e. Kan bara säga, fan vad nice! Dagarna går och man kan äntligen planera lite.

Vart så förbannat ledsen och besviken i måndags, du behaga knappt säga till mig att du skulle hit. Men det är klart, du hade ju inte tid att ses så varför säga något alls. Förstår inte varför jag fortsätter hoppas, blir ju bränd varenda gång. Fan H, jag skulle nappat på lammköttet i lördags. Iaf någon som ägna lite av sin uppmärksamhet till mig.

H, H, H...fan, vad jag saknar dig! Funderar starkt på att flytta ner till Skåneland så vi kan ha våra tv/prat/mys/tele/vin kvällar var kväll. Är småttdeppad nu när jag är ensam kvar, kan ju lugnt påstå att det vart allt annat än en lyckad start på veckan.

Men, veckan är inte slut än och vem vet vad den bär i sitt sköte. Kanske stöter man på någon fin sate till männsika som kan frambringa ett leende på mina läppar.

Fast du får mitt hjärta att blöda och mina ögon att tåras vill jag inget annat än höra från dig, men jag är för helvete ingen dörrmatta.

Kommentarer
Postat av: Helojna

Du är välkommen ner när du vill, när du vill!! :) Annars är det bara att slå en signal när du vill, när du vill!!! Saknar dig också grynet. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback