Snöchock!

Ah, snöchock! Vaknade imorse och tittade ut genom fönstret och möttes av ett vitt gamla stan. Good Gusch! Aja, jag hade bestämt mig för att jag skulle ut på min vanliga promenad så det var bara på med varma kläder och stora halsduken, sen ut och traska. Kanske skulle jag tänkt åtminstone en gång till innan jag gav mig ut för fy fan vad det blåste, för att inte tala om hur halt det var. Skulle behövt dubbar. Visst tog turen lite lägre tid än vanligt men min envishet tog mig runt. Och fick en liten trevlig syn i slutet av min runda, problemet var bara att jag såg ut som skit.

Min kära vän H satte sig igår kväll på tåget. You go girl! Som jag sa till dig, någon av oss ska väl iaf ha tur med kärlekslivet. Själv satt jag hemma i min soffa och fundera. Tankarna var många och kom väl inte direkt fram till något men på något sätt känns det bättre idag. Kanske var det min mummy's kloka ord igår men tårarna rinner inte idag iaf.

H och jag har så gott som bestämt oss för att inte bege oss till huvudstaden i helgen. Vad som händer här är dock oklart, är ju trots allt halloween. Kanske blir det förfest hos Lilla H igen. Helgen som var vart ju trots allt lyckad om man ska tro ryktet som går.

Mr. D snälla hör av dig o låt mig veta. Orkar inte detta.

Du och jag ikväll då, H. Du, jag och lost...och inte att förglömma våra telefoner. See ya there love!

Kommentarer
Postat av: helojna

lilla söta h, du vet att du får använda min axel att gråta emot ikväll om det behövs?! *krama*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback