Befrielse

Onsdagen kom till slut. Efter en oåndlig längtan och väntan var det äntligen dags att bege sig till Ryhov för att bli av med bojan.  Mamma, min ständiga kompanjon till jkpg hade tyvärr blivit sjuk men min flickor ställde snällt upp som chaufförer/stöd/bärare/bartender.  Tidig morgon var det när vi starta vår resa.



Allt gick som smort på Ryhov även om vi vart aningens försenade men vad gör det när det resulterar i att man blir fri. Måste bara säga, jag har aldrig skrattat så mycke i ett väntrum. Sara råka blanda ihop orden donera och onanera. Meningen vart sjukt galen och tårarna rann medan vi skratta hysteriskt.

Vi lämnade sjukhuset bortåt ett och du kurra magen ganska ordentligt. Pärlan kördes in till Jönköing stad och där leta vi upp ett hak för lite käk. När vi var mätta och belåtna påbörjades hemresa. Jag levde på mitt lyckorus och hade nykter fest i bilen med hårt diggande till vad som än strömma ur radion.  Vi gjorde ett stopp i Vadstena och mi Ängel plockade fram skumpa. Gode Gud är hon fantastisk eller är hon fantastisk?!



Jag fick snabbt smak på alkoholen och vi åkte vidare till systemet för att införskaffa lite mer till kvällen. Terassen stod på schemat med lite förfest hos Helena.



Vi hade riktigt kul på kvällen och vill ge massa kärlek till mina brudjävlar för en kalasdag. Men ett ord att ha i åtanke kan vara ödmjukhet.

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback