En tanke som slagit mig...

sedan vi kom hem från vår helvetesresa till Tyskland, är om man kanske skulle ge sig på att konkurrera ut systemet bolaget. Vet att det kanske är en stor, kanske FÖR stor vision men någonstans måste man ju börja.

Klockan två i fredags natt klev jag alltså upp efter några få timmars sömn och vid tretiden satt paps, Jajja och jag inpackade i chevan och började resan mot Burg, Tyskland. Bror körde jag satt fram och prata konstant för att han inte skulle somna och där bak satt far vår och sov djupt.

Kanske var det inte världens bästa idé att åka till Tyskland en lördag men handla gjorde vi och det med råge.

Hemma i Motala var vi nästan dygnet senare och de kändes att man bara fått 40 minuters sömn.

En dimmig söndag följde lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback