oh, kommer ni ihåg...

Satt och prata med Gusten om kommande helg. Jag är sugen på fest och han skulle faktiskt in till Motala, närmare bestämt Varamon.

Varamon, fest... Nu nämndes inte orden i samma mening men under samma samtal och det fick mig osökt att tänka på de fantastiska gamla Varamonfesterna. Då folk från både när fjärran dök upp för en trevlig kväll tillsammans på stranden i månens sken. Fy fan vad kul man haft och det var liksom det som var inkörsporten till alkholens dimmiga(!) värld.

Oj, nu var det länge sedan en sådan fest skedde, men kanske är det dags för en lite nostalgitrip? Jag menar jag klarar ju ändå inte timmar på harrys än så varför inte sova i sanden? Jag skulle tro att byxlöseferfest funkar där också.

Nostalgi är inget fult!

Kommentarer
Postat av: Gusten

Får jag bara påminna om att jag ska dit på ett seriöst kräftfiske och inte dricka (så mycket, tror jag inte iaf...) alkohol. Och om det är för fint väder så måste vi nog åka till Medevi. Risken är annars stor att det kommer det en massa strandraggare och små sandiga ungar (och fulla motalatjejer ;) ), och snor våra kräftburar, petar på båten, välter tältet och allt vad som nu kan hända. Nåja, det kan ju vara lagom mulet och vi kan ju råka få i oss en och annan öl under kvällen, då ses vi :).

2007-08-07 @ 21:45:22
Postat av: Anonym

gurris, tror du fortfarande att du kommer få några kräftor i varamon?

2007-08-08 @ 19:05:00
Postat av: Gurris

Äh kom igen nu och var lite optimistisk när jag för en gångs skull är det.

2007-08-08 @ 19:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback