annandagsbal.

Så var det åter igen dags för den magiska annandagsbalen på harrys. Den som alla ser fram emot och då verkligen alla är ute. Dessvärre var inte mina förväntningar på kvällen alltför höga och jag hade ingen riktigt feeling för galej. Att år efter år få spendera alldeles för lång tid i kön och för att sedan komma in till ett toktjockt harrys kändes inte alls lockande.

Hade lovat att stå för förfesten så kunde ju inte riktigt dra mig ur, och tur var väl det för så idiotkul jag hade igår var det enormt längesen jag hade. Blev en riktigt tjejfest + världens bästa Marcus i Brinken. Vi drack drinkar, måla naglar, spela dumma spel och tog toalettbilder. Vet inte riktigt vart mitt omdömme var i går, då jag hamnade mitt i en spankingsession. GOOD GOUSH! Aja, var väl inte bara jag som hamna i skumma situationer då Carro sög av en gurka och Titti imitera en knubbsäl.




Harrys var verkligen helt perfekt, dans natten lång med många de finaste.





Caroline.Helena.Marcus.Emma.Therese.Sara.Lisa.Tessa.Hannah

Once again please!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback