I'm back in the game

Har haft en liten formsvacka när det gäller min julklappsshopping men nu är jag åter i högform.

Mams och jag packa oss iväg tidigt i morse och styrde kosan mot Östergötlands metropol. Affärerna hade precis fått upp låsen när maggie-lou med dotter styrde forcerat in i så gott som var affär för att känna och titta på allt.

Efter inner staden begav vi oss mot Tornby där vi upptäckte att några fler än oss hade för idé att julshoppa just denna lördag. Inhandlade en del där också innan jag fick vi panik av folkmassorna och bestämde att vi skulle lämna staden.

På vägen hem titta vi även förbi lilljul. Jag försökte varna mams men hon ville inte lyssna så vi åkte dit. Lika besviken som förra året lämnade vi brunneby ganska snabbt.


- honey-lou

Kommentarer
Postat av: Therese

Även jag märkte rätt snabbt att Tornby var en dålig idé idag...

2007-12-08 @ 23:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback