och kryddar med johannesört...

ja, jag brände det inte själv utan det skulle jag tro skedde på något skumt ställe i Ryssland, men johannesört är i alla fall mitt brännvin numera kryddat med och på lördag ska det ut på resa med sikte på julfest.

Haft en underbar dag med helojna idag då vi plöjde tornby i jakt på de perfekta julklapparna och på spaning efter vänner (  som inte alls fanns där).

Resan in till linköping blev närpå farlig då jag började läsa frågekorten ur ett nytt spel jag skaffat. Helena skratta så hon nästan körde av vägen och på mig spruta tårarna. Kanske kommer spelet till användning i helgen?

Lägg dig på golvet med armarna indragna vid kroppen och låtsas att du är en övergiven säl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback