snart stundar fredagen.

Då har den här lilla hemska måndagen också snat gått. Dagarna i december har något magiskt som vilar över dem och gör att de spriner iväg, ja de ta mig fan gör sitt bästa för att kuta ifrån dig.

Hunnit med en del dock tack och lov. Lite julklappar köpta, fått presenter och byggt benmuskler så over all en ganska bra dag.

Så underbart skönt att ha något på schemat var dag denna veckan, gör ju att man får lite struktur och diciplin i vardagen vilket jag verkligen behöver.

Viktigaste dagen den här veckan är ju givetvis fredagen då det ska galejas med flickorna. Var så toklängesen vi gjorde något i ihop så jag blir nästan gråhårig när jag försöker komma på när det var. Jag bäddar för galen kväll och hoppas att mina pinglor vill ligga så. 

Dagens fråga: Vad köper man förjulklapp till en främling för ca: 25 :- ?

image158
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback