Kanske min sista blogg....någonsin

Ah, det är redan torsdag och imorn ska jag göra det. Det är iaf tanken, men kan balla ur bra många timmar till. Vem vet vart det är jag ska, vem jag ska träffa. Yxmördare, transvistit, clown eller kanske bara en helt vanlig schysst kille.  Hur som haver hör ni inte ifrån mig på ett tag kan ni ju börja leta efter en kropp i Göteborgstrakten. Kvinna i 20-årsålder. Axellångt mörkt hår, gröna ögon. Hade vid försvinnandet (troligtvis) på sig mörka jeans, vinröd hoodie, marinblå jacka, röd mössa och lovika vantar.

Aja, överlever jag så ska jag iaf bege mig till halmstad på lördagen där galen fest väntar hos Macke. Ska bli kul o se han nu, var nästan en månad sist. Vi har blivit riktigt taighta partypolers. Även vår galna tranåsvän Börje ska med. Fan, vad jag längtar!

I Halmstad (läs himlen) kommer jag även att träffa mina änglar. Oh, alldeles för längesen jag såg er!

Luder och patrask vad jag hoppas på en lyckad helg med livet i behåll!

Kommentarer
Postat av: Helojna

jag längtar så mycket så jag håller på att spricka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback