Så har ännu en vecka gått....

har mummy fyllt 50. Det var i onsdags dagen D var. I och med att kalaset var bestämt till lördagen vill min älskade lilla mamma inte vara hemma på fylledagen. Så fam. Axén packa in sig i senic:en och drog upp till skedevi och hälsa på mormor och morfar lite. Det var fint, synd att det är så långt bort annars skulle jag var där oftare. Det är så vackert för att inte tala om rofyllt. Vidare åkte vi och shoppa lite kläder, vår roadtrip avslutades med besök på restaurang. På kvällen kom farmor och farfar och vi käka tårta på tårta.

Torsdagen vakna jag pigg och glad och gav mig ut på en promenix. Hemma efter en timma ringde telefonen, shit! Detta fick inte hända. Det skulle aldrig hända mig... AH, nu satt man där i skiten och är väl bara att lära av sina misstag. Tog mig iaf ner på stan och fixa frissen innan jag var hemma hos mummy o bekände mina synder innan jag drog vidare till måstemötet. Pinsamt, skamligt och oansvarigt! Men som en klok person sa, det kunde vart så mycke värre.

Fredagen spenderades till stora delar i Motalas mataffärer eller i bilen. Mycke som skulle fixas inför lördagen. Var ganska kul att vara med mummy, var ett tag sen. Vi ha sjukt kul ihop faktiskt.

Lördag var kommen! Ojoj, stress hela dagen. Spelar absolut ingen roll hur förberedd man är det blir alltid stressigt. Men gud vad kul det var och det viktigaste av allt, mamma tyckte det var jättelyckat! Hade varit snäll att låna ut min lägenhet så skulle natta i brors soffa. Vi tvåtiden dela vi en tax hem, tyckte inte bror var så dragen men oj vad fel jag hade. Han tog sig knappt ur taxin och börja kalva så fort vi kom innanför dörren och så höl det på hela natten. Blev inte mycke sömn för mig inatt.

Dagen har ängnads åt att röja efter festen. Skitgöra men det var helt klart värt det.
Veckan som kommer är ganska oplanerad om man bortser från resade med grabbsen på fredag. Jag och fyra grabbar i pärlan all the way till Halmstad...kan bara säga Good Gusch!

Har hela veckan väckts av söta samtal eller sms vid småtimmarna. Mysigt, har somnat om leende efter det även om grannarna inte gör det. Kanske syns snart då.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Helojna

du saknas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback