Sagt av Ängeln

 - Men gumman jag kan serva dig i sängen (Tack vännen, men nej tack!)

- Men hon är såhär, vad heter det, grådolmig. (Helena beskriver hur en viss person såg ut på nyår)

- Då blir det ju trekant (Helenas slutsats över vad som händer när Mackes lag tappar sin ena hälft)

- Jag kan inte ha killkompisar för jag bara ligger med dem ( Hanna kan ha killkompisar men inte Helena)

- Jag har en killkompis som låg med en buske (Eller var det i? Men du kunde ju hur som haver inte ha killkompisar!)

- Men då kommer jag och ligger med dig Hanna... (Tur att jag iaf vet hur du menar älskling)H & H

Hanna och ängeln!

Kommentarer
Postat av: helojna

ujuj, hur lyckas man egentligen? borde nästan bli prisbelönad ju :)

Postat av: Anonym

jag håller med! vilken blick sen då :P puss

2007-02-20 @ 20:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback