Tack vännerna!

I lördags var det så dags för den SISTA festen på d-street. I en relativt tom lägenhet skulle de festas hårt. Jag, Helena och grabbarna grus. Jag hade införskaffat skumpa för det väldigt högtidliga tillfället och fyllt på med lite andra goda drycker. Sen (som vanligt numera) dök ängeln upp och väldigt snart därefter kom linköpingspågarna följt av Hinken och Börje. Någon mer var också med men till hör inte gänget så...Näms inte!

Som vanligt fylldes kvällen av galna upptåg, lekar, dans och ett och annat avslöjande. Vidare på harrys tokdansa vi till stängning och därefter skaffa de hungriga lite käk. Hemma i värmen igen vart åter igen kringflyttning av sängplatser. Som sagt är snäll eller enbart dum? Jag deala bort sängen, IGEN! Men, men den här gång så var det nog värt det. Någon är inte lika frustrerad längre. La mig med resten av grabbsen ( Börje, Drougge, Ahlin) i det andra rummet. Vi försökte och snacka lite med Ahlin titta på p-rulle. Hade fått lite golv mellan Drougge och Börje. H1 hade åter igen lånat ut sitt täcke, så även om jag låg på golvet var det relativt varmt. Helt plötsligt när vi låg där och prata så  nästan överröstades vi snarkningar. De två jag sov mellan hade slocknat. Vi gjorde vårt bästa för att fortsätta pratet men efter ett tag rann även det ut i sanden och innan jag slockna hann ja tydligen byta sovplats. Vet inte vad man ska säga om det. Vi lämnar det helt enkelt.


Blev väckt tidigt väckt tidigt men det lämnar vi också. Eftersom vi flyttat de mesta ut min lägenhet gav jag mig ut i snöstormen i jakt på frukost. Var dock lite tidig så fick gå några varv i min uteliggarutstyrsel innan de äntligen öppna. Fick lite småkonstiga blickar inne på Östenssons men what the fuck. Hemma igen och hela gänget var vakna. Börje hade lite funderingar kring min bortamatch ( de andra hade drivit lite men grymt bakfulle stackarn). Hade riktigt bakismys och njöt i fulla drag. Sista nu! Marcus stack tidigt som vanligt och tyvärr var jag nästan tvungen att köra ut resten (mot min vilja). Det var dags för flyttstädning. Innan de åkte blev det dock en riktig gruppkram och den värmde ända in i hjärtat. Haha, bilarna i rondellenvar dock lite nyfikna på vad vi pyssla me.

Vännerna som gjort de senaste helgerna oförglömliga!



Helena, Ängeln, H1.... Finare människa får man leta efter. Ställer upp i vått och torrt (men roligast i vått). Vilka äventyr vi haft och mer ska komma.

Marcus alltså bara så omtänksam och klockren. SKönt att ha någon som är så ärlig i sin omgivning. Det uppskattas verkligen!

Börje (Emil) Snäll så man inte tror det är sant. Även om jag oftast åker på spö när vi ses.

Drougge,  alltså vilken kille! Skiter i att vi inte är vänner enligt H1 regler. Ser honom verkligen som en vän. En sån vän som alla vill ha.

Ahlin har aldrig träffat någon som driver så hårt om allt och inget. Frispråkig med en jävla övertalningsförmåga. Kan sina saker...

Frasse har bara kroppsligt vart med en gång men funnits med på telefonlinje och vart stor inspirationskälla för mig och Helena.

Tack för stunden, återkommer senare!



 


Kommentarer
Postat av: Helojna

sitter nu på bibblan och tror att hela stället hört mig skratta! åh, jag längtar verkligen tillbaka. men istället ser jag framåt till nästa fest :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback