Viloperioden närmar sig...

Nu är det mindre än en månad kvar och det är med blandade känslor som "the great one" närmar sig. Vet den här gången vad som väntar mig och det kanske gör till en idiot som ger mig in på det igen. Att säga att helvetet närmar vore att uttrycka det milt! Törs in riktigt tänka på vad som väntar.

Har ändå änglarna med mig den här gång. Även om de inte alltid kommer vara på plats så kommer de att stärka mig. Min många och långa Peptalk jag haft med den sötaste av änglar (H) har helt klart hjälpt. Att ha någon som orkar lyssna är så obeskrivligt skönt. Är lite rädd att det inte kommer vara det samma efter sommaren. Tyvärr vet jag att jag inte kommer vara den mest aktiva i att hålla relationer vid liv. Har man tur kanske det trots allt kommer bl flytt till halmstad eller Kalmar till hösten. Skulle vara så obeskrivligt kul. Som sagt: vi är inte galna, vi har bara grymt kul ihop!

Har under senaste tiden försökt göra det bästa av tiden. Kanske var en sådan bra idé alla gånger ( vissa vet vad jag menar) men jag har haft kul. Hoppas jag sparat tillräckligt med kraft för att orka nu. Fått många nya vänner och till och med fått ett nytt "gäng". Hoppas de är kvar i höst!

Alla min änglar är värda guld men en har funnits och lyssnat mer än jag tror någon annan skulle orka. H, du är en riktig ängel även om bara jag kan se vingarna. Ska hinna med en skånetrip innan jag går in i den riktiga dimman. Jag lovar!

Näe, nu vart det lite väl mycke stora och seriösa ord. Det är ju FEST imorn! And the gang are coming. (Fan, vi måste komma med något tuffare namn än halmstadgänget, Börjes bitches pharhaps....haha)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, mitt hjärta.. du gör mig nästan gråtfärdig! klart jag lyssnar & stöttar, alltid! :)

men vem är det som lägger alla sina problem åt sidan när jag börjar prata om mina oväsentliga saker.. just det, DU! vem är den riktiga ängel egentligen? :)

*puss*

2007-02-23 @ 17:17:32
Postat av: Helojna

ja, inlägget var givetvis från mig. men det kanske du förstod ändå? thihi.. imorrn är det PAAARTEY! :)

Postat av: sara

åh, mina töser! miss you! pussa

2007-02-26 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback