Svårare än man tror att släppa taget...

gårdagen blev ju relativt lyckad trots ett lite missöde vid tvåhugget. Marcus och jag var riktigt duktiga och var iväg vad vi tyckte var tidigt på fotboll. Men, redan vid halv elva var det tjockt med folk. Vi lyckades dock få ett par skapliga platser på den givna B-läktaren. Satt och nötte rumpa hela dagen och vid tretiden kom Emma och gjorde oss sällskap.

Resultaten föll inte riktigt mig och Macke i smaken så framåt kvällen tacka vi för oss och begav oss hemåt för att fräscha till oss för kvällen då vi skulle ha lite tjejfest+marcus. Senare droppa de in i min partylya, emma, marcus och så Lisa (de är hos som ligger bakom "Lisa-kvarten". Hemma hos mig drack vi rosa drinkar o fota på toa innan vi bestämde oss att det var dags för harrys. Hade skitkul där men när vi skulle hemma fanns inte Hannas nycklar! Förtvilad satte jag mig i en taxi hem till päronen. Tack och har nycklarna återfunnits.

Förbannade fyllesms! Telefonerna borde ha alkolås! Skickade sms till min saknade stockholmare i natt och imorse kom svar. Kunde inte hjälpa det...tårarna bara rann. Jag saknar dig, Daniel!


P.s. Helena har nytt smeknamn... "Sparven från malmö"


Kommentarer
Postat av: sara

hehe.. vännen. kommer du ihåg att du rang mej? du är så söt så. miss u. kisses

2007-01-12 @ 20:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback