Vilken sport är jag bra på?

Sjukt, sjukare, Hanna! Att jag alltid ska bli så förbannat dålig jämt. Vart ligger rättvisan i det va?! Äntligen börjar det dock vända tack vare dunderkuren med massa piller jag fick att dr. W. She know's me... :) Så hur har dagarna hemma spenderats då, tv, dator, bok och inte att förglömma sömn! Vulgärt tråkigt alltså.

Lutar åt att jag och Macke åker till Tranås i helgen för att hälsa på vår vän Börje (läs Emil). Han ska snart tjänstgöra åt FN så vi tänkte säga adjö på riktigt genom festa lite och svepa en och annan tequila. Jag är ju trots allt prinsessan av tequila. Många pojkar jag spöat där!

Helena och jag har ett litet problem. Fast det är ju ganska stort för oss men, ja den är liten för dem och inte för att säga för liten för oss. Vi tror dock att vi kommit på förklaring till problemet men ingen lösning. Helena har dock deklarerat att hon använder fejk, kanske ett altenativ? Får återkomma där.

Måste ju också säga att Helena funnit sin sport i livet. Är numera en gymnast i världsklass och njuter av livet som proffs. Vill dock höja ett varningensfinger och predika om vikten av tänja före och stretcha efter. Man kan aldrig veta vad som händer annars...kanske gymnastikförbud?!

Det som hände i måndags... Känns fortfarande tungt fortfarande, men på något sätt lite bätre. Vi har pratat om det och disskuterat olika scenarion. Vad som än händer så klarar vi det här. Alla i min familj är riktiga fighters och vi ger inte upp. Aldrig!

Ska ju upp och hälsa på pinlorna i Sälen med! Good gusch vad kul det ska bli! Bara jag hittar rätt så är grejen gurka. Party, party och party skriker de närmaste veckorna!

Saknar mina flickor! 
Helena - oliver och feta till dig
Carro - äpplepaj till dig
Sara - Massa Rödvin önskar jag dig ( o en finpojk)
Cristin- Får massa av hemliga mjölkdrinkar
Anna - Riktigt knu**ruffs hoppas jag du får



Kommentarer
Postat av: Gymnasten ;)

Du vet att jag också finns där och stöttar dig & din familj? Jag är en riktig fighter jag med serru, nästan som en superhjälte :) Saknar dig!

Postat av: sara

jag läängtar verkligen, hoppas att du kommer upp :) jag hittar mej nån snart ska du se.. hehe! PUSSA

2007-01-12 @ 20:27:40
Postat av: Helojna

Tjejkväll ikväll, men ingen Hanna?!?! :(

2007-01-13 @ 13:07:22
URL: http://helojna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback