Why us?!

var det dags att åka ut och öppna för barnen i Fågelsta igen. Hade fått en telefonsamtal på söndagen som gjorde det lite nervöst o svårt att känna sig positiv för dagen. Fem ringde klockan och visst är det segt att gå upp då men idag tog det emot extra  mycke. Halsen gjorde ont som satan. Shit alltså! Öppnar man dagis kan man dock inte ringa och sjukanmäla sig. Så det var bara att gilla läget och sätta sig i pärlan och styra söder ut. Dagen gick skapligt även om den var annorlunda med given anledning.

Tanken var att jag skulle till optikern men det var bara att glömma. Kunde ju nte ha linser i ögonen när jag mår såhär. La mig och sov en stund innan jag väcktes av mobilen. Jävla idioter! Vill man titta på lägenheten ringer man o bestämmer en tid, man dyker inte upp utanför dörren bara sådär. Hoppas ni inte får den bara för det.

Hem till mummy där allt rasade. Behöver absolut inte vara något, men risken finns. Plötsligt gjorde inte halsen så ont, operationen var inte så viktig, pengar kändes inte alls väsentligt. Det får inte vara så, det får bara inte! Är inte allt särskilt troende men en bön kan nog inte göra någon skada.

Idag har jag då vart på vårdcentralen där det konstaterades att jag hade en ruggig halsinfektion. Tuff utgång med pencilin för att lugna ner lite om några dagar. Hoppas det värsta ger sig snart så jag kan få i mig lite fast föda.

Nu sitter jag hemma och mår allmänt skit, men det är som sagt oväsentligt. Alla mina tankar går till dig. Varför drabbas alltid de bästa änglarna?!

Just de, glömde säga att jag fick tt fint voicemail igår. Ljuvlig stämma som lätta upp kvällen lite. - "400 på röster".  -"Hur låter götborgska"

Kommentarer
Postat av: helojna

tänker på dih hjärtat!

Postat av: sara

jag tänker på dej hela tiden med. kommer alltid att finnas här vännen! älskar dej!

2007-01-12 @ 20:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback