Frukostdejt

Imorse, ganska tidigt i mina termer dök min söta dejt upp. Hade med sig färska frallor, pålägg, melon m.m. Det kompletterat med kaffe, thé och lite anna gjorde att det kändes som en smärre hotellfrukost. Vi satt länge och njöt, bytte de senaste skvallret med varandra (vart dock inte mycke eftersom vi inte är några skvallerkärringar) och planera våra respektive nya bohag. Vi har alltid lika kul när vi gör det, byter idéer, tipsar och ev. säljer lite möbler till varandra. Efter det vart det slappt framför tv:n blandat med lite snack om världen runt omkring. SKönt att höra att du förstår mig.

Eftermiddagen var jag med bror Stor i lkpg. Gjorde lite tester, tog en kaffe och åkte hem. På hemvägen inspekterades givevis alla tänkbara fiskevatten. 

Samtalet kom också på vägen hem, haha! Ska bli kul nästa vecka, vår utflykt. Måste dock bestämma hur jag ska göra på den. Gör jag det fullt ut mår jag ju skit sen men helt fel är det ju inte. Aja, you, me and some tior.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback