Skrattigt slut på världens längsta dag

Fredag var här! Usch och fy, helt ensam hemma och kan ju inte precis göra några underverk med vänsterbenet i ett gips. Ska väl inte gnälla för verkligen tacksam för var dag som går men denna dag måste haft några extra timmar.

För att få dagen att gå gav jag mig på en favoritsyssla vilket genererade i en favoritsyssla för Johan. Jag baka! Idag blev det cupcakes med rosa froosting och brownies. Tror de vart goda, Johan åt dem iaf.

Varit duktig och gjort klart mitt SIFOhäfte idag också, trodde verkligen adrig det skulle ta slut men helt plötsligt så var jag fri. Jävlar ta dem om jag inte vinner på premieobligationen nu!!

Fixat lite för morgondagen också. Då styr nämligen syskonen Axén bilen söder ut mot min nya hemstad, Kalmar. Där ska vi titta på skola m.m. Ska förbannat trevligt faktiskt.

Den trååååkiga dagen fick trots allt en roligt slut. En pratstund med Titti och man sitter och fnissar som en tok sen. Tänk att gips där eller kanske ännu värre den sjukdomet på benet. Nej, tack jag passar bestämt men skrattandes.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Titti

Säger bara: Haha! Tur att det slutat blöda! :P

2007-07-20 @ 23:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback