Underbar dag med underbar vän.

Vakna tidigt i morse och såg en låååååååång och tråååååååkig dag hägra. Visst, fick min cykel såld på förmiddagen och blev cash rikare men i övrigt då?!

Men då kom min räddande Pärla och hämta mig och en fantastisk dag började. Vi var på ladugård 206 och käka, titta lite i butiken. Tog en sväng hem till Tittis päron, titta på de söta pållarna, upp till Övralid och slutligen hem till Götgatan där et långt samtal ägde rum i bilen.

Titti, tack för att du fick söndagen att gå. Det var guld värt!

image27

Kommentarer
Postat av: Titti

Gumman! Tack för att du räddade mig från en heldag vid tvättmaskinen! Helt klart en av de bästa dagarna sen terassen! Som det snart är läge för igen, men då på ett helt annat sätt! :) Puss och kram på dig!

2007-07-29 @ 23:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback