DAG 11

Tack mams! Jag har faktiskt sovit inatt och var, utvilad kanske inte är rätt ord men hade iaf nya krafter när jag vakna. Efter lite kaffe skulle jag ta en dusch när jag till min stora skräck upptäckte ngt hemskt och otäckt på mitt ben. Jag frös av skräck. Där satt den, fästingen! Mamma fick bort den men nu är jag smått hysterisk och tror att jag har varenda livshotande sjukdom som finns. Vissa här hemma menar mer att det är hypokondri jag lider av.

Vi hade inga direkta planer för dagen men hade inte tänkt slösa bort en sällskaps dag på att gå hemma och dra. Så vi bestämde oss för att dra in till IKANO. Det var ju inte lönehelg och junimånad så hur mycke folk kunde det vara? Massor, mängder, smockat fullt? Japp, så var det! Rullatortanterna hade samlats, nyblivna tonåringarna var där för att spendera sitt barnbidrag och givetvis barnvagnsmaffian. Det var näst intill hopplöst att ta sig fram på kryckor men trots det lyckades jag. Träffade en kär gammal vän också, otäckt hur länge sen det var sen sist. Får se till att träffas i sommar. Måste bara säga hur sjukt snygg han var också.

Hemma igen har inte mycke blivit gjort. Oroat mig för knät då det börjat svullna och bli ömt vid ett stag. Bara vänta och se antar jag men det får inte vara något mer nu. Det får bara inte!

Dagens hiss: -

Dagens diss: svullnaden, fästingen, ischasen m.m.

Och så har ännu en dag gått och 10 (+7) återstår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback