DAG 12

Satan! Hur ska jag orka?! Ryggen plågar mig, sover knappt inget på nätterna och det finns inget att göra åt. Kan inte ta något för det och inte få någon behandling. Det är synd om mig och bara mig!

Mamma och jag palla oss ner på stan imorse. Ja, jag vet att det inte var världens bästa dag för en shoppingtur men jag var tvungen att köpa resväskan. Hitta en fin plånbok och en skön tunnika med så det var definitivt värt att trängas med alla cykelidioter.

För tro mig, idioter är de! Jag menar hur fan kan man frivilligt, ja till och med betala för att skava på en jävla sadel i trettio mil?! Må skit innan, under och efter? Är man destruktiv då eller vad?!

Fått lite besök av hyttringefolk idag med, alldeles för sällan man träfar dem nu för tiden. Bandidos Britta och Rune, hellyeah!

Ser ut att lösa sig med Kalmar föresten, allt tack vare min underbara mums. Tror inte folk kan förstå vilken fantastisk mamma jag har!

Dagens hiss: min nya fina plånbok

Dagens diss: svullet knä

Och så har ännu en dag gått och 11 (+7) återstår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback