DAG 13

Hell yeah, (som någon skulle sagt) jag klara det. Två dygn sedan nu och visst jag har ont men inte så överjävligt som jag hade väntat mig.

Jag och Emma har vart i linkan och drömt oss bort lite idag. Var inte många affärer vi gick in (jag hoppa) utan att en kommentar liknande "ohh, den vill ja ha i lägenheten" kläcktes. Vi längtar bort kan man lugnt konstatera.

Hitta iaf en söt tischa i en av mina godkända sommarfärger och till på köpet rea idag. Lite annat smått och gott blev de också men framförallt en mysig dag med en kär vän.

Hann inte vara hemma länge fören det var dags att sticka igen. Whatstone stod som mål och mams och paps inhandla andra matbordet för veckan. Shit det gäller att ligga i alltså.

Dagens hiss: No more of those

Dagens diss: ajaj, min rygg!

Och så har ännu en dag gått och 12 (+7) återstår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback