DAG 15

Tro det eller ej men sov skapligt länge idag och var faktiskt riktig utvilad när jag vakna. Det hindra mig för den delen inte från att ta en slappismorgon. Alltså, detta bådar one gott för livet efter detta....jag kommer ta evigheter på mig att göra minsta lilla grej för jag har verkligen blivit duktig på att söla! Skärpning kanske?

Tog tag i mig själv idag och ringde någon det var alldeles för längesen jag, nämligen ÄNGELN! Vi prata länge och om det mesta. Satte en precis defination på uttrycket "walk of shame", för klänginga pojkar, flytt, ensamhet m.m. Efter att ha lagt på luren så slog det mig som en lavett i nyktert tillstånd, fan vad jag saknar henne. Så galet kul vi haft. Aja snart börjas det igen.

Jag och bror fick i uppgift av våra kära päron att åka till Linkan idag och hämta ett nytt köksbord som våra kära mor bestämt sig för. Koppla på släpan och hoppa in i senicen och drog iväg. En liten(!) lunch på Ikano hann vi med innan vi packa på kärran och vände hemåt igen. Fy satan vad jag hatar omonterade möbler, blev en lagom rolig kväll hos oss kan jag säga och givetvis saknades något.

Jag och den pålitlige Gusten har också avancerat i vårat plannerande av Tysklandresa. Datumet är så gott som spikat och vi tycks funnit ett lämpligt fordon(peppar, peppar ta i trä!)

En helt klart okej dag och har vissa förväntningar på morgondagen.

Dagens hiss:  maxlastvikt 1120kg är bra!

Dagens diss: omonterade möbler

Och så har ännu en dag gått och 14 (+ 7) gått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback