DAG 16

Fy saan vilken helvetesdag jag haft rent ut sagt. Gick upp strax efter kl. sex....gav upp då efter försökt bra länge att somna utan större lycka. Alla som känner mig vet att jag har svårt att bara slappa då, så jag bjöd både far och mor på lite "lyxfrulle" innan de begav sig till jobbet. Jaha, vad skulle jag göra av resten av dagen då?!

Ringde och fick det glädjande beskedet att operation är inplanerad den fjärde juli om röntgen är är bra. Tre veckor kvar. De flesta och även ni skulle nog säga " ja, men då är det ju snart" men ju längre tiden går desto längre känns varje dag. Plötsligt infann sig en slags desperation och tårarna ville inte sluta rinna. Allt kändes/känns så hopplöst. Hur ska jag få dagarna att gå i tre veckor till?! Har tröttnat på att läsa / titta tv / städa / plocka / sortera / pyssla / sova / sola / chatta. Jag vill inte vara den starka längre!

Tårarna har fortsatt rinna dagen igenom med några undantag. Trevlig lunch med paps och en tur till Vadstena med mums. Nu rinner de dock igen....

Dagens hiss: 4juli

Dagens diss: tårarna

Och så har ännu en dag gått och 15 återstår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback