DAG 17

VARMT! Kan verkligen inte sova, ligger och vrider mig i sängen hela natten och försöker finna ro men vart f*n har den gömmt sig?!  Väcker halva huset när jag inte kan sova och blir världens suraste när jag går upp. Kanske inte är världens lämligaste tillfälle att dra ner på värkisarna men jag gillar utmaningar.

Inte gjort mycke alls idag faktiskt, inte tittat på tv, inte träffat ngt folk och int pysslat. Orken är som bortblåst. Jävla sol, gå och gömm dig! Aja, är iaf inte sådär ilsket röd längre och det är ju alltid skönt.

Bror och jag tog en trip och hämta lite kläder som jag hade beställt. Han fick sin E-tuna present även om den kom lite sent.

Nu ikväll har jag försökt klaffa ett datum för vår Tysklandstrip, inte det lättaste vill jag lova. 5-6 kalendrar att plannera efter...ujuj. Ni berörda, hur låter 20-22 juli?

Dagens hiss: fina, nya, billiga kläder

Dagens diss: äckelvärmen

Och så har ännu en dag gått och 16 återstår...

Kommentarer
Postat av: Ida S

Hej hopp!
Är inne å läser lite hur det är med dig! Nedräkning nu förstår jag, det va ju ett tag sen vi sågs. Hoppas allt är bra med dig, krya på dig kram banan

2007-06-12 @ 15:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback