DAG 18

Vaknade ganska utvilad idag, detta till trots värmen. Vet hur det kom sig men har faktiskt sovit gott. Ganska glad när jag vakna också, skulle ju träffa min älskade syster...evigheter sen ju!

Pallra mig upp och blev ännu gladare då jag såg att det var lite molnigt. Ja, jag vet att många blir sura för jag vill ha dåligt väder, men vart är er empati gott folk?! Fatta min sits. Aja, ni behöver inte sura för ganska snart skingrades minsta lilla moln och det vart sådär klibbigt igen, USCH!

Vid tolvhugget hördes en V8 rejält utanför huset, syseryster var här och plocka upp mig. Gissa vad? Hon har köpt hus och till på köpet på landet. Good gusch, hade ngn sagt det för fyra år sedan hade jag bara garvat men så ser verkligheten ut. Nu är det bara knodd som väntar och då blir man förhoppningsvis Gudmorsa, inte helt fel. Tog en sväng ut i varamon med och åt glass men vår aptit blev förstörd av en extremt för liten bikini, OSMAKLIGT!

Hemma på gatan igen hade farbror dykt upp. Trevligt att träffa släkten då och då....Lär väl inte bli alltför ofta framöver.

Dagens hiss: min fina syster

Dagens diss: cyklister utan trafikvett

Och så har ännu en dag gått och 17 återstår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback