DAG 19

Värmen fortsätter liksom den extremt dåliga sömnen. Varmt, hett, klibbigt och allmänt jobbigt är några ord som kan beskriva natten. Det enda som var skönt när den ännu varmare morgonen kom var at jag hade jordgubbar som väntade till frukost. Underbart! Kliver upp ur sängen gör iordning min tallrik med svenska jordgubbar och ska sätta på kaffet men upptäcker till min förskräckelse att vi inte har något! What the hell!!! Hur kan detta ske?! Kan en dag omöjligt börja sämre?

Sprang (läs hoppade) en sväng med mummy på stan också. Sjukt mycke folk och ändå är de bara tjejvättern, tänker helt klart inte ge mig ner till stan nästa helg. Inte en chans! Aja, fick iaf med mig en schysst top hem.

Eftermiddagen och kvällen har varit varm, oj så varm. Vet att man inte ska klaga men detta är inte idealiskt  väder för mig just nu. Kunde väl få vara lite kyligare på nätterna åtminstone?

Dagens hiss: finfn top

Dagens diss: avsaknaden av kaffe

Och så har ännu en dag gått och 18 återstår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback