DAG 22

Vakna tidigt i morse med. Sur och tvär, kändes som jag knappt sovit något alls. Vet inte riktigt vad som är fel men finner inte riktigt ro att sova. Börjar bli riktigt otålig och trött på den här skiten och ligger och tänker på allt jag missar och blir aningens stressad.

Tog en lugn förmiddag med lite bokläsning, tvtittande och kaffe. Inte alls dumt faktiskt. Ganska trevlig nationaldag. Aja, det skulle tydligen vara marknad i Medevi så mums och jag tänkte titta upp en sväng och slösa bort några timmar. Haha, haha marknad! Den var det pinsammaste och sorgligaste jag sett till marknad. Var väl där kanske en fyrtio minuter(då inräknat med fikan på 30 min och det faktum att jag går på kryckor).

Hemma igen stoppa jag i mig lite käk och vila innan innan världens sötaste par (läs Titti och Robin) kom och plocka upp mig för att avnjuta ett lokalderby på Kamraternas. Ärkerivalen Boren stod för motståndet och publikskaran var skaplig. Hade innan matchen ingått ett vad med Robban gällande en påse godis beroende på vem som gick segrande ur derbyt. Ajaj, Robin det är inte lätt att var ung och naiv. Högmod går före fall. IFK - Boren 3-1. Dagen räddad.

Familjen + Ann samlades på alanen för grillning efter match. Färskpotatis och flintastek, kan det bli mer nationaldagsfirande?!

Pågår för tillfället gör Sverige - Island. Ser ut som det kommer gå bra men återkommer med ett slutgiltigt resultat. Den fina Olof har iaf petat in en boll.

Måste komma med en varning för dagen! Alla ni därute som har problem med brännan. Ta det lugnt med fuskkrämerna. Man kan få en skum färg och då framför allt på fötterna. Avslöjar dock inga källor!

Dagens hiss: IFK:s storslagna seger!

Dagens diss: min kräfthud

Och så har ännu en dag gått och 21 återstår...

Kommentarer
Postat av: Titti

Gumman! Haha! Du är för go´du! Tack så mycket för en kanon eftermiddag! Får vi göra om, fast med fikakorg nästa gång! Love U! Puss Puss!

2007-06-07 @ 00:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback