DAG 23

Ojoj, jag vaknade verkligen på fel sida. Frågan är om jag vakna ens, det gör man väl inte om man aldrig somnat... Hade stora sömnproblem, tyckte bara jag låg och vände mig natten lång. Steg upp långt innan klockan ringde och hällde i mig lite svart innan jag kunde börja göra mig iordning får dagens event.

Degens händelse; Lunch med Emma och Tess. Var en evighet sedan jag träffa Emma, så när fabiataxin dök upp sken jag upp som solen. Nja, var ju ganska blek iof i jämförelse med greklandspinglan. Tog plats i bilen och mer eller mindre överöstes med presenter. Det var böcker, olja, kryddor och et linne (ja, det var ju mitt men, men). Åkte ner till staden för att möta upp Tessan som kommit med buss som den utböling hon är. Lunchen avnöjts i solskenet på Terassen, Hugo's. Måste säga att där har de verkligen lyckats. Efter ha ätit oss mätta och belåtna gick vi ner till vattnet och satte oss för att fortsätta vår skvallersession.

Blev avsläppt av samma taxi som tidigare på lugna gatan och var så imponerad av det vackra vädret att jag beslöt mig för att gå ut och sätta mig i solen. Sagt och gjort där satt jag och njöt. Nu hade jag ju inte tänkt sitta så länge men bristen på sömn från natten gjorde att jag somna i solen. Ja, jag vet...mindre smart drag och ser numera ut som en nykokt kräfta.

Mams och paps dök upp framåt kvällkvisten och jag fick nytt pencilin, IGEN! Känns som livet aldrig slutar jävlas med mig.  Aja, dagen har passerat förbi ganska snabbt och hoppas på att morgondagen också gör det.

Dagen hiss: emmas presenter

Dagen diss: den alltför starka solen

Och så har ännu en dag gått och 22 återstår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback