DAG 24

Ojoj, idag har det varit full fart nonstop och hallelulja för det! Vaknade senare än vanligt och då var det bara att sätta igång. Hade så fullt upp att jag ine ens hann se den pisama såpan och det är jag väldigt tacksam för. Längesen jag var så uppbokad.

Lagade lunch åt paps, baka kaka åt mummy och gjorde iordning mig själv. Kanske inte låter så jättemycke för den ovetande men är du justerad så tar det sin lilla tid, tro mig! Klockan sprang iväg och oops så var den halv tre och taxin kom och hämta mig. Mot linköping!

Var jättefint på mummys nya jobb och alla uppskatta mitt bak. Tack, tack (ja, jag ska ha i tankearna att bli konditor). Kom till slut därifrån och styrde automobilen mot Tornby. Köpte lite smått och gått och hitta ett par sommarskor som passar för tillfället. Middagen avnöjts på IKEA, jo jag vet men, men vad gör man?

Dagens hiss: nya sommarskor!

Dagens diss: benet skummar.

Och så har ännu en dag gått och 23 återstår...


Kommentarer
Postat av: Ahlinho

vad är det för nedräkning?
vad är det för speciellt den 27-28 juni?

2007-06-05 @ 14:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback