DAG 25

Så har junis första söndag passerat och tack och lov för det! Vaknade i morse med lite förhoppningar om shopping i linköping men dessa grusades snabbt då det behövedes arbetas ner vid stugan och alla arbetsdugliga förpassades dit. Spenderade alltså förmiddagen på egen han, i sängen. Ganska skönt faktiskt, jag är ju trots allt en slappis till yrket numera.

När mums dök upp hemma tyckte hon vi skulle ut och fara lite så det blev lite affärer och sådant. Ganska trevligt förutom att jag har så grymt ont i axlarna av de där jävla kryckorna. Tär något idiotiskt på rygg, nacke och axlar. Längtar som satan till jag kan gå till kiropraktorn och få saker fixade.

Kvällen var lugn, kokade lite marmelad och titta på resor med mums. Skottland eller Grekland är frågan i dagsläget. Måste säga att Grekland väger lite tyngre just nu men inget är bestämt. Bör nämnas att jag börjat min jakt på minibuss med, går dock inte direkt framåt. Men jag försöker iaf och det är ju det viktigaste.

Imorn väntar lite äventyr så jag hoppas verkligen måndagen passerar snabbt. Tell me why, I don't like Mondays?

Dagens hiss: nya byxorna funka!

Dagens diss: förbannade marmelad

Så har ännu en dag gått och 24 återstår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback