DAG 27

Väcktes tidigt av en tjock katt som var hungrig. Somna om en stund men gav mig sedan upp och tog en dusch. Ja, jag erkänner. Jag tittade på "Days of our lives" och jag skyller mitt beroende starkt på Helena.

Var världens snällaste dotter och fixa lunch till paps. Måste ju hjälpa honom när jag lurat på han detta. Gör det bara för jag är rädd om honom och vill ha honom bra många år till. Keep on fighting!

Eftermiddagen spenderade jag på egen hand framför tv:n och växla mellan bokläsning och tvtittande.

Avnjutit god middagen med hela familjen ikväll och sitter nu och tittar på Talang 2007. Inte mycke roligt men, men.

Dagens hiss: prata med dig

Dagens diss: mitt humör

Så har ännu en dag gått och 26 återstår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback