Lyssna på din instinkt

Skulle träffa två kära vänner igår för lite filmtittande, mys och skvaller. Båda två är jättefina männsikor men hade ändå mina tvivel på kvällen och då främst angående min närvaro. Låt oss kalla den min kvinnliga instinkt sa åt mig att stanna hemma. De kunde behöva tiden själva. Men efter tjat och till och med skjuts gick jag med på att komma.

Så länge det var mat med i bilden var det chill men sen började jag känna mig som första, andra, tredje, fjärde...ja femte hjulet. Ju längre kvällen gick desto mer kändes det som ett oskyldigt förspel. Ojoj hade jag haft bilden hade jag åkt mycke tidigare. Hoppas de löste sig till det bästa sen, ganska säker på att de gjorde de.

Älskar er vänner, men erkänn jag var iväg igår!


Och summan av kardemumman: Lyssna på din instinkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback