tack och hej på ett tag...

I morgon, onsdag åker jag och på torsdag händer det. Jag är livrädd och skulle inget hellre än att slippa. Lär gråta mig till söms nu och många nätter i rad med sin början idag. En jobbig tid väntar men jag ska fan ta mig genom den stärkt.

Vet att ni säger att jag inte ska vara ledsen och orolig och försöker verkligen, men det är svårt när jag vet vad som väntar.

Tack vännerna för att ni finns! Hoppas ni orkar vara lika pepp efter, för då lär allt vara mycke mörkare än det är nu. Då behöver jag allt ljus jag kan få.

Håll tummarna på torsdag!

Puss HannaPanna


Kommentarer
Postat av: Gustaf

Jepp, jag håller tummarna! Stort lycka till!

Behöver du en fest att gaska upp dig med i sommar, eller bara snacka lite, så vet du vart du kan vända dig!!!

2007-03-20 @ 23:36:02
Postat av: Ahlinho

håller med före gående talare.
det är bara att höra av sig till vem man vill, när man vill.

2007-03-21 @ 10:49:01
Postat av: Therése

Grabbarna grus har redan sagt det! Men gumman vi finns här för dig allihopa! När du kommer hem ska jag sitta vid din sida så ofta jag bara kan! Skvallra, käka upp ditt godis ;), krama dig och framför allt peppa dig! Sen rullar vi ut på stan eller åker färdtjänst! Haha! Puss och kram på dig snuttan min!

2007-03-22 @ 15:03:20
Postat av: Helojna

jag visste det! jag visste att allt skulle gå finfint. du är ju en kämpe!

blir alltid lika glad när du ringer och säger att allt är bra och att det går framåt. heja hanna!

älskar dig!

Postat av: Sara

Jag finns alltid hos dej, även fast jag inte alltid är närs :) älskar dej vännen! Du är en riktig fighter. Jag vet! Puss

2007-04-01 @ 17:47:10
Postat av: sara

förlåt! jag känner mej som en dålig människa! sorry!

2007-04-01 @ 17:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback