Ad astra per aspera

Det är dit jag är på väg... mot stjärnorna.

Är i en svacka nu men jag lova mig själv att jag skulle ta mig genom detta stärkt. Det här livet har givits just mig av en anledning, jag klarar det!

Tack vännerna för ni försöker...även om jag inte för tillfället är så tacksamt uppmuntringsobjekt. Det värmer dock i hjärtat vill jag att ni ska veta.

Lunch med pärlan imorn ska bli kanon. Ut vädra lite...kanske börjar lukta instängd om jag är inne mer.

Klippa mig på fredag och sen är det helg igen och ännu en vecka har gått.

Det rullar uppenbarligen på.


Kommentarer
Postat av: sara

vi finns alltid här vännen. vi vet att du är en kämpe, du klarar det här! puss love

2007-05-09 @ 23:56:52
Postat av: Titti

Hej Pärlan! Lunch time nu! :)
Det är ingen fara att du har din svacka! Det har vi alla till och från! ;)

Och nu när HON vet kanske det är DU som får stötta MIG!!! Hahaha!

Ses snart! Love U! Puss Puss!

2007-05-10 @ 12:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback