En hyllning till världens bästa!

Vänner, bekanta och alla andra här i världen här kommer lite allmän information, jag har världens bästa Mamma!

Min Mamma är något utöver det vanliga. Hon är min bästa vän, som alltid lyssnar förstår och framför allt aldrig någonsin dömer. Hon finns alltid till hands, stöttar, ställer upp, tröstar, hjälper och underlättar. För allt tungt och jobbigt jag behövt tagit mig igenom här i livet (och tro mig, det är inte lite) så har min mamma funnits där vid min sida och kämpat sig  igenom det med mig.

Ingen förstår mig såsom Mamma. Ingen känner mig såsom Mamma. Jag vet att det finns inget min Mamma inte skulle göra för mig för jag har nämligen världens BÄSTA Mamma.

Så tack Mamma, för du finns där när ingen annan gör det. För du orkar lyssna när ingen annan förstår. För  att du ser ljuset när alla andra famlar i mörkret. För att du tröstar när ingen annan får se tårarna.


Tack Mamma för att du finns!

Kommentarer
Postat av: sara

vilken mamma du har gumman. vi finns här oxå. det hoppas jag att du vet! längtar tills du är bra o uppe o skuttar igen. saknar dej! pussipuss

2007-05-31 @ 15:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback