Jag ångrar mig, jag ångrar mig djupt.

Vart fan fick jag idéen ifrån att sitta hemma och häcka en lördagskväll. Var inte alla hästarna i stallet för tillfället eller var det bara ett tappert försök att verka duktig.

Aja, här siter jag nu i min ensamhet. Har städat garderoben, druckit massa bubbelvatten, skrivit "göralista" till nästa vecka och nu är jag mitt uppe i festplaneringen för nästa vecka.  Fan vad kul det ska bli med halloweenfest även om viär sissodär en vecka sent ute. 

Måste erkänna det är mycke mer avancerat än vad man tror att vara festfixare. Musik som ska fixas, mat som ska lagas, lampor som ska lysa, dryck som ska införskaffas och personer som man ska placeras. Aja, en hel vecka kvar och det är bara att  ta på sig arbetshanskarna och ta ta tag i det.

Ett litet problem bara. Utklädnad, några tips? 

image121

 

Kommentarer
Postat av: Helojna

ja, vad gör vi hemma egentligen?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback