Var inte jag sjuk?!

Efter mycket tjat, övertalning och mutor så bestämde jag mig för att ge lördagskvällen en chans. Jag kunde ju knappast må sämre med lite alkhol i blodet och i favoritvännernas sällskap.  Efter att ha tagit det lugnt stora delar av lördagen, blev det när mörkret föll dags att bege sig mot Nickelgatan.

Kvällen vart galet kul, allt mellan himmel och jord disskuterades redan på förfesten. Där dök  lite sällsynta själar (petter, alexandra, johan) också dök upp. Marcus och jag bytte fakta från respektive läger och vissa oklarheter löstes. Vi drack öl, titta lite fotboll, lekte finn fem(läs: 25) fel och mycke annat galet.

Vidare på Harrys balla jag och min vapendragare ut en aning och alkholen kanske tog befälet över våra arma själar. Kul hade vi i alla fall och gratis drack vi. Sådan gillar vi, killar med cash!

image138




Efter litet matstop på DK så leta vi upp en taxi med för en av oss välkänd chaufför. Resan hem vart väl för några av oss lite smått pinsam.

Hemma igen i det fina huset, gällde det att komma på sovkonstelationerna. Efter någon tillkännagett att denne var taskig i kistan och hade ett oerhört fint hål i kalsongerna så föll det på min lott att dela säng med denne. De andra två begav sig uppåt och parkerade sig i dubbelsängen på övervåningen och vi intog de vibrerande/höj/sänkbara dubbelsängen på nedervåningen. Mycket kul man kan ha i sådana och tack och lov förtvå täcken!

Innan jag somnade hann jag med ett riktigt hysteriskt skrattanfall, då min käre sängkamrat kom på ett nytt användningsområde för en soda stream. Jag skratta så tårarna rann.

Tack ni underbara för tjatet, övertalningen och mutorna!

Välkommen hem till mig, vill du ha naturell eller med citron?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback