Desperate housewives

would't you like to have me in your gang?

Eller näe, skulle nog mer passa som ert hembiträde. Jag lagar mat, städar, handlar och tvättar. Allt för uppehälle och mat. Intresserad?

Idag har jag varit och plågats hos Anders, kanske små framsteg men jag är inte säker och vill inte hoppas på något. Jag som alltid har varit en sådan optimist har förvandlads till en jobbig realist (läs pessimist).

Eftermiddagen spenderades med min lilla Ängel som slog mig följe till Mantorp, Mobilia, City Gross. Blir llätt ite när man handlar där. Helena finshoppa med sin korg och jag storhandla med min vagn. Vi träna båda inför framtiden, hon som lyxhustru och jag som soccermum.  Underbart det är att träffa henne och hon ligger helt klart i den postiva godisskålen.

Fick en liten samtal från Norge ikväll med. Söta Sara hade smitit ut på toa på jobbet. Hon var trött och ville inte jobba mer utan istället prata lite med mig. Uj, så glad jag blev.

Kommentarer
Postat av: Titti

Om du bakar lite bullar till mig med så är du tagen!!! Funkar luftmadrass i vardagsrummet, eller soffa? Stor TV erbjudes, förutom uppehälle o mat... Å så ett jäkla fint sällskap! ;) Love U baby!!!

2007-10-01 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback