Drömmer mig bort

Sitter i Jajjas lilla lägenhet åter igen. Helt själv (bortsett från Oprah) och väntar på att hans förläsning ska vara klar så vi kan sätta oss i Pärlan och åka hemåt igen.

Mitt i all tristess sitter jag och planerar(hell yeah H1) lite för vad som komma skall. Ganska mycke roligt på G måste jag säga och kanske är den positiva godisskålen är ganska full (lol).

H2:s fantastiska schema framöver;



 --> Lördagen den 27/10 tar jag no Pärlan ner till Halmstad och går på lite födelsedagskalas.

--> Måndagen 29/10 hoppas H1, H2, Gurris och den sistnämdes vän, Marcus på en buss som tar oss till den kungliga huvudstaden där vi ska borda Cinderella. Över ett dygns njutning ( bussfest, fuck yeah!)

-->  Lördagen den 10/11, äntligen dags för HALLOWEENPARTY! Yes gott folk, bara för er att leta upp en snajsig kostym och dyka upp.



Givevis tillkommer en hel del planering (yeah, H1 & H2 love that). Sen ska det givetvis(!) bli en resa till Umeå och en till Oslo innan året nått sitt slut.


 


Fint slut på en ganska kasst år?







 


Kommentarer
Postat av: Little darling

ha en superbra dag

Postat av: Anna

Mjo, det är kul med design, men jag kan inte hälften så mycket som hon som fixat med bloggen åt mig... Viktigt att man känner sig nöjd, annars orkar man inte bry sig i bloggandet..

2007-10-18 @ 15:05:46
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback