efterlängtadefredag

Fast fel fredag. Det är ju givetvis nästa fredag jag går och längtar något så förbaskat till. Få sätta sig i bilen med Titi och styra kosan mot Örebro och ta in på hotell och bara njuta. Just idag känns det ganska långt bort men vet att det kommer att gå snabbare än jag tror. 

Denna fredag kommer nog inte bli pissolga heller. Ska strax iväg och träna vilket jag inte känner mig jätte motiverad för och sen blir det hem och städa. Inte något heller som jag är sådär kalas pepp för, men sen gott folk ska jag ha lite myskväll med världens underbaraste H1. Jag ska laga käk och vi ska titta på fina pojkar som sjunger bra(idol). Kanske bestämmer sig den söta Titti också för att joina och då blir det faktiskt lite tjejkväll och det var det evigheter sen jag hade, MYS!

Borde kanske ta tag i saker och ting, men näe...  



Varför göra idag det du kan göra i morgon?

Kommentarer
Postat av: kimJ

aa älskar fredagar! Föresten vilken är din favorit hundras? Kram KimJ ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback